Skip to content

Enda en utfordring, og en award

desember 10, 2008

avhengig_av_5_tingSøte Pernille har sendt denne awarden videre til meg sammen med en ørliten utfordring.. Jeg skal nevne fem ting jeg er avhengig av. Jeg gjør som Pernille og glemmer kjærlighet, familie osv. i denne runden.

1. Jeg er helt og holdent avhengig av PC’n min. Det føles som om noen har kappet av meg en arm dersom noe er galt, eller jeg ikke kommer meg på nett. Det er så ille at jeg kan finne på å gråte som et borskjemt barn! Litt nerd? Jepp… Jeg innrømmer det gjerne!

2. Jeg er totalt avhengig av puta mi. Jeg har nemlig en slik ergonomisk tempurgreie som er litt sånn mystisk i formen. Jeg klarer rett og slett ikke å sove uten! En gang glemte vi puta hos et vennepar på Elverum! Og Elverum da!! Det er LANGT unna!! Jeg holdt nesten på å dø av sorg og lengsel!

3. Jeg kan rett og slett ikke lenger leve uten oppvaskmaskin. En gang for ikke lenge siden fikk vi ikke startet den fantastiske maskinen. Jeg ble da stående midt på kjøkkengulvet med et bedende blikk på mannen.. «Hva GJØR vi nå da?», hvor mannen svarte «Vi vasker opp!!». Ryker vaskemaskinen i jula så tror jeg det blir papptallerkner! (nesten i alle fall…. )

4. Jeg kan vel ikke leve uten mobiltelefonen heller. Den er liksom så praktisk!

5. Bilen er også en kjekk sak. Uten den tror jeg at jeg hadde strandet på et sted!

Ha en strålende 10.desember!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

