Skip to content

Jeg har blitt tagget

desember 9, 2008

Hmm.. Jeg har blitt tagget av Prinsesse Vilikke. Her er reglene:

Reglene:
1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.

Så var det seks ting om meg da… hmm….

1. Jeg liker ikke grønnsaker..  Jeg hadde nemlig dødd dersom jeg måtte leve på bare grønnsaker. Og hvorfor er det slik? Vel.. det er i sympati med dyrene.. Jeg kan jo ikke spise opp all maten deres!

2. Jeg er skrekkelig redd for føtter. Det er noe av det kvalmeste som eksisterer på denne jord.. Jeg klarer fortsatt å ta på prinsessen sine, men åtteårige prinseføtter begynner faktisk å bli litt store… :-S

3. Jeg har en hemmelig drøm om å få være sjiraffpasser for en dag i Kristiandsand Dyrepark. Sjiraffer er bare så utrolig flotte!

4. Jeg har så stor tannlegeskrekk at jeg bruker to måneder av året til å få fullstendig panikk.

5. Jeg har lyst på en arapapegøye og en risenschnauzer.. 🙂 Skulle nesten tro jeg liker store ting! hihi..

6. Jeg synes det var morsomt å føde barn og har egentlig lyst til å gjøre det igjen…

Jeg tagger videre til disse:

1. http://tali87.wordpress.com/

2. http://koselig.blogspot.com/

3. http://pernillesfotoblogg.blogspot.com/

4. http://mreteveian.blogspot.com/

5. http://gronnesti.blogspot.com/

6 kommentarer leave one →
  1. desember 9, 2008 5:34 pm

    Heisan:)

    Jeg har allerede svart på en slik utfordring på den vanlige bloggen min. Men jeg kan godt ta den på nytt:)

    Morsomt å lese om deg:)

    Ha en kjempekos kveld:)

  2. desember 9, 2008 6:25 pm

    Den VANLIGE bloggen? Vil det si at du har en til?? Oj!! Da må jeg finne den da jo! 🙂

  3. desember 9, 2008 8:52 pm

    Utfordringen er utført;)

  4. desember 9, 2008 8:53 pm

    Hi hi, ja du finner den vanlige bloggen min på en link på fotobloggen min:)

  5. desember 10, 2008 4:17 pm

    Heisan:)

    Det ligger en award og en utfordring til meg på den vanlige bloggen min:)

    Ha en flott ettermiddag/kveld:)

  6. desember 10, 2008 7:18 pm

    hei hei Karianne 🙂 Da har jeg svart på taggen din 🙂 Takk skal du ha for at du tenkte på meg – det var koselig! 🙂

Legg igjen en kommentar

