Skip to content

Nedtelling!

november 29, 2008

I morgen skal vi tenne det første lyset i adventsstaken! 🙂 Jeg har fått alle julekortene i hus, og nå starter jobben med å putte dem i konvolutter og sende dem avgårde.. Har foreløpig ikke klart å få på plass julematen, men jeg regner med at ting faller på plass den nærmeste tiden.. Endelig er det snart desember!!

Vi har jukset litt i år også da… Vi har nemlig begynt å lese «Julemysteriet» av Jostein Gaarder. Boka er en kalenderbok hvor man skal lese et kapittel per dag, men siden desemberer så skrekkelig hektisk så har vi snikstartet litt. Veldig greit å ha noen få dager å gå på liksom! Da blir det ikke nødvendig å panikklese de siste fem kapitlene på julaften.

Når det gjelder julegaver er det en god del som er på vei til meg i posten i skrivende stund. Det kommer en god del gaver til ulike prinsesser, og jeg har en ørliten innpakningsjobb forran meg. Skal pakke inn det jeg ikke har pakket inn så langt i morgen, og da bør jeg være oppdatert…. 🙂

I morgen skal vi på besøk til et vennepar og spise pinnekjøtt! Kan livet bli spesielt mye bedre? Dersom jeg «glemmer» at pinnekjøttet egentlig er små søte lam som springer rundt i sommergrønne gressenger så er pinnekjøtt noe av det aller beste jeg vet! Jeg gleder meg som en unge! Tenk så heldig jeg er som har så mange flotte venner! Og tenk at disse vennene faktisk vil gi meg det beste jeg vet å spise!! Sukk… oh store lykke….

One Comment leave one →
  1. desember 2, 2008 9:40 pm

    æsj pinnekjøtt….

Legg igjen en kommentar

