Skip to content

Snart er november over!

november 25, 2008

Utrolig nok har november også i år gått skrekkelig unna. Og godt er kanskje det. November er den måneden i året som virkelig kan gå en på nervene. Januar er liksom rett etter ferien og ganske grei. I februar har vi vinterferie, i mars/april er det stort sett påske, i mai er det mange fridager, juni går fort, juli og halve august er det ferie, september er det ikke så lenge siden ferie, oktober er det høstferie og desember er det juleferie. Men november? der er verken fugl eller fisk! Den er lang, full av mørke dager som bare blir mørkere og mørkere…. Må jo bare si at det er litt deilig at denne måneden snart er over.

Så var det desember da…. Akkurat nå, per i dag.. er det faktisk kun 18 arbeidsdager igjen til jul. Skrekk og gru! Og strengt tatt kun 3 arbeidsdager til jeg skal være ferdig med alle julegaver… Være ferdig med rundvask i huset, ferdig med alle julekort og innkjøp av all mat… Hmm… Det er faktisk dårlig både med mat, vask og gaver akkurat nå! Men jeg har liksom ikke tid! Jeg har 150 prøver om digital kompetanse å rette, jeg har tre bunker med matteprøver og utrolig nok kommer det en haug til med historieprøver neste uke. Hmm.. jeg lurer på om jeg skal finne en rettemaskin som får jobben gjort!

Nei… Jeg tror jeg besvimer… dette går for fort! Stopp! Jeg vil senke farten litt!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

