Skip to content

Apebæsj!

november 16, 2008

apebc3a6sjMens jeg lette etter bilder til innlegget mitt om sjiraffungens død snublet jeg rett og slett over følgende bilde. Hadde liksom glemt det litt, men måtte le når jeg fant det igjen. Bildet er tatt på et av handicaptoalettene i dyreparken og jeg er fortsatt OVERLYKKKELIG for at det var mitt stakkars lille barn som fikk bæsj i håret og ikke jeg.

Det var en liten ekornape som rett og slett bæsjet og traff mitt barn midt i planeten. Vakkert syn! 🙂 Historien ble sendt inn til en konkurranse i regi av dyreparkens 40-årsjubileum og vi vant faktisk 5 inngangsbilletter!

Prinsessen, som på bildet er 2 år, har fortsatt ikke kommet over sjokket. Hun nekter å gå inn til lemurapene! Som 2-åring gikk hun bare rundt å sa «apen bæjset på hodet mitt. Det går ikke an!!!» 🙂 🙂 Sukk.. Mammamorgenheks mimrer og synes 2-åringer er vakre… 😀 (5-åringer er også vakre da.. og mye mer praktiske… )

4 kommentarer leave one →
  1. november 18, 2008 10:40 pm

    hahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahahhaahahahah….. vent litt… hahahahahahahahahahahahahha… nei det kommer mer….hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahah

    det beste bildet EVER!!!!!

  2. desember 8, 2008 9:58 pm

    Ha ha
    Du må kjøpe boka:
    Den lille mulvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans.

  3. desember 9, 2008 4:19 pm

    Haha! Den har jeg ikke tenkt på! Den boka er bare kul! 🙂

Trackbacks

  1. ABC i bilder, A for ape « I’m a bitch and I’m proud of it

Legg igjen en kommentar

