Skip to content

Julekalender

november 13, 2008

Denne måtte jeg bare prøve! Jeg fant den på bloggen til koselig koselig!

Nå skal det sies at jeg har gitt opp! Julekalenderen ligger her!
Skrekkelig irriterende… julekalenderen kommer jo ikke fram sånn den skal! Hmm.. Jeg lar linken ligge her til i morgen.. Kanskje det skjer et under? (underet skjedde ikke.. nå blir det bare en link… humf…)

2 kommentarer leave one →
  1. november 14, 2008 7:24 am

    Hei 🙂 du må endre innstilling der hvor du legger inn innleggene dine. Du må endre slik at du har mulighet til å legge inn HTML koder slik dette er laget som. Hvordan du gjør det her på din blogg (jeg er ikke kjent med WordPress) vet jeg ikke helt, men hos blogspot som jeg har så har jeg en flik der jeg skriver innleggene mine som heter SKRIV eller HTMl. Slik det ser ut her hos deg nå så har du brukt «SKRIV» …
    prøv deg litt fram så får du det nok til 🙂

    Hilsen MEtte 🙂 🙂 🙂

  2. november 14, 2008 5:47 pm

    Søren klype.. Jeg har nemlig gjort det du sier Mette! huff.. Jeg har lagt det inn under html! Kanskje wordpress ikke tillater julekalendre! 😉

Legg igjen en kommentar

