Skip to content

Dagens gjøremål!

november 8, 2008

kalender1Føler at jeg virkelig er i siget her nå! Jeg har småryddet i hele dag (ikke at jeg skal påstå at det syns veldig mye…), husets vaktmester har vasket tak og vegger i gangen, jeg har gjort ferdig julekalenderen til prinsessen og jeg har pakket inn en julegave. Nå er faktisk gangen vår veldig ryddig og ren! Så ren at hvem som helst kan komme på besøk! (men de må bli i gangen da.. hihi….). Føler jeg nå kan sette meg rolig ned og nyte en ovnsgratinert kylling og ta en liten pust i bakken!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

