Skip to content

Det ER mulig jeg har blitt gal…

oktober 21, 2008

Forrige uke var jeg på besøk hos en tidligere kollega, og vi var tre jenter som hadde jentekveld med pizza og kos. Meeeeen.. Det store samtaleemnet ble gjenferd, hjelpere og guider. Også jeg da! Som er kontrollfreak av dimensjoner!

Kort fortalt så kom det fram at jeg muligens har et gjenferd i kjelleren. Ungene liker ikke kjelleren, jeg liker ikke kjelleren, og fuglene i kjelleren skriker som gale når gjenferdet prater til dem. Jeg har dessuten vondt i hodet og jeg har funnet lilla truser som HELT KLART ikke er mine i min truseskuff! Jeg tror derfor at jeg har et kvinnelig gjenferd i kjelleren. Et kvinnemenneske (gjenferd) som liker min mann, og som forsøker å så splid i vårt forhold ved å putte lilla små kvinnetruser inn i min skuff. De mystiske trusene er i en enda mer mystisk størrelse (str 170), og siden jeg ikke har fått sjalusigenet så tror jeg ikke mannen har hentet de trusene fra verken den ene eller den andre damen. Prinsen på åtte har nok heller ikke snappet trusene fra noen, og i alle fall ikke smårips med str. 170 i undertøy. Hørte her om dagen om en katt som gikk i nabolaget og stjal undertøy, men jeg tror ikke vår 10 år gamle hannkatt er i stand til å tenke på truser en gang. Konklusjonen er derfor klar.. jeg har et gjenferd i kjelleren.

Så var det dette med hjelpere da.. Jeg har grublet på det også. Dersom jeg har hjelpere.. hvor ofte er de der? Har jeg noen gang fri? Er de med meg i dusjen? Må jeg lukke dodøren for at de ikke skal se på meg bæsje? Er de med på alt jeg gjør? Hvis jeg bader, er de med da? Sitter jeg på dem i sofaen?

Jeg merker jeg er i det filosofiske hjørnet….

2 kommentarer leave one →
  1. oktober 23, 2008 9:12 pm

    flott historie, BORTSETT fra….fredag?????har du fredag med andre en oss???????tenk når de andre jentene hører det!!!!ærlig talt….:p

  2. oktober 24, 2008 6:25 pm

    Nå skal det sies at dette var en TIRSDAG!! Og jeg er snart klar for fredag igjen!! Snart!!! 🙂 Og det er klart at ingen andre når opp i fredagskabalen!

Legg igjen en kommentar

