Skip to content

Hipp hurra! Det er helg og barnebursdag!

oktober 11, 2008

Helt utrolig! Det er helg! IGJEN!! Hvordan er det mulig? En uke går så vanvittig fort! Og akkurat nå er det 50 arbeidsdager igjen til jul! Og her hjemme har jeg vel egentlig arbeid nok for minst 2 år før jeg er ferdig.. hmm….

Jeg er egentlig ganske stolt over julegaveprosjektet mitt om dagen. Men kan jeg blogge om det? NEIDA! For dersom jeg gjør det kan jo alle som skal få gaver rett og slett bare lese om det! Og hvor ble det da av all spenning?! Så jeg må rett og slett bare si at jeg har vært flink, og at jeg i går handlet tilbehør til seks av julegavene.. hihi.. så da er jeg ganske godt ann! Jeg skal også hente noen gaver seinere denne helga, og da er en god del av gavene til noen barn jeg kjenner på plass.

Jeg har tatt med meg en god del jobb hjem i helga, og har en god del å gjøre. I tillegg skal prinsen ha barnebursdag i dag, og vi arrangerer i den forbindelse beachparty med påfølgende pysjamasparty. Som om ikke det var nok skal vi i morgen på skogstur med 3.klasse, prinsen skal i bursdag og jeg skal på høstlansering med Oriflame. Vi har med andre ord MYE på planen denne helga. Jeg tipper helga er over før jeg får sukk for meg.

Et mål jeg har i dag er å vaske ned to skap på kjøkkenet. Jeg SKAL klare det! I tillegg skal jeg ta en liten tur til byen for å lete etter lystette gardiner til soverommet. Ikke at jeg trenger det for det er på en måte veldig mørkt både når jeg kryper under og ut av dyna om dagen. Men jeg har hørt rykter om at de er på tilbud, og siden jeg har en stor salgsfetisj bare MÅ jeg…

2 kommentarer leave one →
  1. nathalie permalink
    oktober 11, 2008 8:45 am

    TJOHO:)

    Godt å høre at det ikke bare er jeg som er tidlig ute med julegaver. mangler faktisk bare 1 å den er til MEG SELV!!!mohahahaha…elsker gavene jeg får av meg selv altså. er som oftest de jeg blir mest fornøyd meg:)

    god helg så ses på på TORSDAG:) mohahahahaha

  2. Mette I Mebostad permalink
    oktober 13, 2008 6:46 pm

    Hei Mrs BK… 🙂

    Ok, vi har om dagen en ganske pågående og inspirerende nettdebatt på høyskolen om skriveglede. Jeg må i høyeste grad si at du representerer den delen av befolkningen som uttaler seg skriftlig om det meste. Jeg tror mange av oss tenker som deg, men ikke uttrykker oss så klart om våre dagligdagse hensdelser….. Vi har hatt mange ideer i vår debatt om hvilke hendelser og hva som former oss som en potensiell «skriver». Om vi liker det eller om det føles som et langt pliktløp og om dette er en skole greie eller ikke. Hva tror du?? (tenkte kansje du hadde en mening om det også!!! ;-)) Synes du har noen fascinerende innlegg her inne….. Det gir en lærerstudent inspirasjon til nytenkning….

    Mvh Mrs Mebostad

Legg igjen en kommentar

