Skip to content

Den grønne morderen….

oktober 4, 2008

Så har den teite, idiotiske, slemme, ekle papegøyen bitt meg.. Den dusten!!!! At det går ann å tenke så lite?? Hvem i himmelens navn vil bite den som gir deg mat?? Joda.. den IDIOTISKE PAPEGØYEN!! Spørsmålet er jo hvorfor uglen biter..og svaret er jo enda mer idiotisk.. HAN LIKER IKKE GRØNT!!! Jeg satt nemlig stille og rolig og koset med fjærballen, og hva skjer? Jo mannen kommer bort til oss ikledd millitærbukse, og VIPS satt fjærdotten i LEPPA til mamma morgenheks.. At gøya fortsatt er i live er vel et under.. jeg ville aller helst vridd halsen om på kreket.. Han er jo pen å se på da.. Kanskje det var det som berget ham?

One Comment leave one →
  1. tali87 permalink
    oktober 5, 2008 9:59 pm

    grønn mordere jah…vet jeg alt om!!!!!! gale fugl… har fortsatt mareritt om da jeg passet han takk

Legg igjen en kommentar

