Skip to content

For 8 år siden hadde jeg veer!:-)

september 30, 2008

Ja har vi altså kommet til dagen da prinsen er hele åtte år! Hvor i alle dager har de årene blitt av? Jeg kan egentlig ikke helt fatte at tiden har gått så fort! Han selv synes det er helt topp, og har funnet ut at det kun er tre år til han får se de to siste Harry Potterfilmene. Forhandlinger på høyt nivå her om dagen! Han har jo tross alt fått se «Narnia – løven, heksa og klesskapet» og den er det jo 11 års aldersgrense på! Og hva er egentlig forskjellen på disse filmene da?? *dådyrøyne*

Når man snakker om film var jeg å så «Mamma mia» i går igjen. Jeg tror rett og slett jeg ikke blir lei av den filmen! Siden prinsen er åtte år og prinsessen nærmer seg seks, passer denne lille sangen. Jeg føler virkelig at ungene blir så store at jeg mister dem litt…

Jeg fikk meg en god latter da jeg leste Petunias beskrivelse av Anne Holt sin krim 1222! Jeg må bare si at jeg støtter henne 100%! Jeg har hørt boka på lydbok, og i tillegg til å være en skrekkelig kjedelig handling var det også en skrekkelig kjedelig stemme som leste. Det gikk faktisk ganske lang tid før jeg oppdaget at boka handlet om Hanne Wilhelmsen! SÅÅ kjedelig var den! Jeg har startet et nytt bokprosjekt da.. Skal nemlig komme meg gjennom Håkan Nesser sin «Menneske uten hund». Jeg har puttet den inn på MP3-spilleren, men glemmer litt å gå tur! 🙂 Men jeg skal klare det snart! Problemet er nemlig det at jeg nå har så skrekkelig kort vei på jobb at jeg ikke rekker mer enn et spor om dagen.

Nå er kaken uten høner og kuer ferdig og prinsen har fått en diger eske lego. Dagen kan bli perfekt! 🙂

Et lite stemningsbilde av prinsen….

No comments yet

Legg igjen en kommentar

