Skip to content

Den hemmelige ingrediensen…

september 21, 2008

I helga har jeg vært på kino sammen med prinsen og prinsessen og vi så filmen Kung Fu Panda.. Filmen i seg selv var ikke akkurat en høydare for mamma morgenheks, men prinsen var henrykt.. Allikevel fikk filmen meg til å tenke gjennom vingeklipproblematikken. I filmen får nemlig helten vite at det er ingen hemmelig ingrediens, ingen magisk kur ingen hokus pokus. Ergo, ingenting kan gjøre livet perfekt på en to tre, alt ligger i deg selv.

Hvordan lykkes? Jo man må overbevise seg selv om at man kan. Man må overbevise seg selv om at man har det ekstra som skal til for å være overlegen. Det lille ekstra. Det gjorde nemlig Pandaen i filmen! 😀 Og hvem sier at ikke mamma morgenheks kan klare det også? Jeg tror jeg anser dette som fjærfellingsperioden min. Og jeg skal felle fjær en uke til før det er ferie.. Og da!! Da skal fjærne vokse ut igjen….

No comments yet

Legg igjen en kommentar

