Skip to content

Tiden flyr!

september 13, 2008

Her flyr dagene! Jeg kan ikke skjønne hvor tiden blir av! Og jeg som skulle ha en roooolig høst! Uten veldig mye styr.. Vel… tiden går jo om mulig enda fortere enn tidligere! I dette tempoet blir jeg bestemor om et par uker, oldemor om en måneds tid og er definitivt død innen jul..

Når man snakker om jul… Jul er vel egentlig det prosjektet jeg er best på om dagen! Jeg har nå kjøpt inn ganske mange julegaver, og før klokken er ni har jeg i dag, på en lørdag, pakket inn sju julegaver.. Stolt? Jepp.. ørlitegrann… 😀

Ellers har vi nå da funnet ut at tiden er inne for å kjøpe bil. Jeg vil gjerne ha ny bil jeg, men jeg liker egentlig ikke å betale for den! Planen var i utgangspunktet å kjøpe en C5, men etter at selgeren var sur og tverr, får i alle fall ikke den mannen så mye som femti øre av meg. (jada.. jeg er sær… :-). Valget denne gangen falt på en Kia Cee’d… Siden jeg er mer opptatt av hvordan den ser ut enn hva som er under panseret, kan jeg rapportere om at fargen heter pewter beige. Den er veldig fin, og har en øøøøøørliten rosanyanse i det rette lyset. Tror faktisk jeg har en leppestift i omtrent samme farge! 🙂 Bilen er rett og slett ny, og når vi prøvekjørte den i går var både prinsen og prinsessen andektige, og lovet dyrt og hellig at de ALDRI skulle sparke på setene i DEN bilen! hihi.. så får vi se hvor lenge Eva var i paradis!

Ha en strålende høstdag! Det skal nemlig jeg! 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

