Skip to content

Æsj bæsj…

august 31, 2008

I dag er jeg rett og slett sur.. Lei… og jeg innrømmer det gjerne.. LITE HYGGELIG! Arg.. Jeg er lei unger, bikkjer, papegøyer og menn.. Og er frustrert over fotosyntesen.. For ikke å snakke om Oriflame, og salgskrav. Det går DRITT med Oriflame, og fotosyntesen er oppskrytt (spør meg i morgen og den er ganske kul… 🙂 )

Nei.. Jeg er lei av dårlig samvittighet, lei av å føle at jeg må gjøre ting som ANDRE vil jeg skal gjøre… Lei av dårlig samvittighet over bikkja og den hersens grønne gøya.. lei av at alt jeg skulle ha gjort! Det er så skrekkelig mye! Jeg tror jeg trenger ferie!

Forrige uke snakket jeg med noen elever om roller. Jeg har jo en del av dem, og jeg har funnet ut at i rollen som datter så stinker jeg.. I rollen som husmor får jeg stryk, og i rollen som juleplanlegger kommer nissen til å dø før julen er over.

Jeg er rett og slett for sur til å skrive noe mer… Mer fornuft kommer seinere… Blæh… Er så sur at jeg ikke gidder å bruke underskriften min engang….

One Comment leave one →
  1. tali87 permalink
    oktober 7, 2008 7:46 pm

    glad jeg ikke møtte deg denne dagen!!!!

Legg igjen en kommentar

