Skip to content

Tilbake til hverdagen for hele familien.

august 17, 2008

Ja da var ferien slutt for prinsen også! Han har gått rundt den siste uken og gnidd seg fornøyd i hendene for HAN har da ferie selv om mor og far er på jobb og prisessen er i barnehagen. Men jeg må innrømme det.. Det går SÅÅÅ fint å jobbe igjen! Ingen kriser i det hele tatt! Selv om sengen er ganske god når den hersens klokken ringer så går det veldig bra!

Har nå hatt noen dager med planlegging før elever fyller klasserommene, og i helga har jeg fått utfolde meg helt komplett! Elevene skal nemlig jobbe med artsbestemmelse av trær de nærmeste dagene. Og i den forbindelse har jeg jaktet fjell og strand rundt for å finne noen trær jeg kan ta bilde av. Har funnet ut at jeg kan jo bruke mitt nye, søte kamera til noe fornuftig også? Resultatet ble en nettside med de trærne jeg fant. Har fortsatt en haug igjen, men jeg er jo godt i gang! Resultatet kan sees her.

Vi opplevde dessuten et annet naturfenomen i helga nemlig måneformørkelse! Ungene var i hundre, og kameraet til mor ble nok en gang tatt i bruk. Ikke at kvaliteten ble helt strålende, men PYTT! Man kan jo se hva det er!

Rydding og kasting.. veeeel…. ikke akkurat nå, men jeg lar meg ikke knekke! Livet er strålende, og søplekassen går ikke en centimeter!

3 kommentarer leave one →
  1. Ina permalink
    august 17, 2008 7:44 pm

    hei!

    Så flott den siden din om trær var. Håper det er ok at jeg tar med meg linken på jobb!

  2. august 17, 2008 7:57 pm

    Ta med linken du! Men nå ble jeg veldig nysgjerrig.. Jobber du som lærer du også? Det kryr jo ikke av mennesker som synes en side om trær er spesielt nyttig liksom! 🙂 Men veldig hyggelig om du kan bruke den! 😀

  3. august 22, 2008 3:11 pm

    Har lagt ut awarder i bloggen til deg, samme med takk for oppmuntrende kommentar/er!

Legg igjen en kommentar

