Skip to content

Ferien er over..

august 12, 2008

Da var det slutt.. Helt slutt.. Ingen bønn lenger. Vekkerklokke, matpakke og skolesekker. Heldigvis er ikke været superbra! Det er ikke veldig varmt, og da er det liksom greit. Dagen i dag har gått med til å gjøre alt mulig før hverdagen tar til. Vi har vært hos et vennepar på lunsj, innom et annet vennepar i nytt hus, og kveldens avslutning var en kinotur for å se «Mamma Mia». Og mamma mia for en film!! Den var virkelig verdt to timer av mitt liv ja! Utorlig levende, romantisk og søt. At den er latterlig usannsynlig spiller ingen rolle! Jeg er bergtatt!! Masse kjent musikk, og rett og slett oversupersjarmerende handling.. Lenge siden sist jeg så en like sprudlende film!

 
(Foto: Kari-Anne Bjørnø Karlsen)

Tok bilde av noen druer i dag. Fant ut at de kan være med å minne litt om sommer, sol (og hvitvin for de som ønsker det..) De så så friske ut. Fant også rognebær som jeg brukte som motiv. Synes de var litt høstaktige, og de minner om de flotte fargene høsten representerer. Så ble liksom høsten litt bra den også…

 
(Foto: Kari-Anne Bjørnø Karlsen)

Nå må jeg krype til sengs. For nå må jeg sørge for nok søvn og alt det der.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

