Skip to content

Ferien er snart slutt…

august 8, 2008

Jeg har en liten sorgreaksjon om dagen. Rett og slett litt sorg.. Sommerferien er straks slutt, og jeg kjenner at høsten kommer snikende. Akkurat nå da jeg var klar for litt sommer! Jeg har liksom ikke oppdaget at ferien har kommet før forrige uke, og nå har jeg oppdaget at den er over neste uke allerede. Jeg er liksom ikke klar for møter, barnehage, fritidsaktiviteter og det hektiske livet enda. Jeg har et håp om at livet nærmer seg normalen igjen denne høsten, men normalen er jo ikke akkurat en stille og rolig hverdag hvor det ikke skjer noe. Men ikke misforstå! Jeg er lykkelig for at jeg har friske barn som kan gå på skole og i barnehage, jeg elsker Fredrikstad Kommune fordi de gir oss to lønninger i måneden, og jeg liker omgang med venner.

Når det gjelder «jul i juli»-prosjektet har jeg rett og slett ikke gjort noe mer.. Her skjer det INGENTING! Men jeg har ikke dårlig samvittighet. Jeg skal snart bli ferdig, og jeg har ikke stresset en millimeter. Huset.. Vel… det står her.. og ser grusomt ut både ute og inne.. Meeeen.. det ser ganske mye mindre grusomt ut enn i går!! 😀 og da er jeg lykkelig i dag også! 🙂

Jeg har blitt bitt av en basill.. Det er skrekkelig gøy å ta bilder! Og som en ørliten gave til meg selv har jeg kjøpt meg digitalt speilreflekskamera.. Har kjøpt Canon EOS 450D og er foreløpig veldig fornøyd! Dette blir gøy! Her er et resultat av leking med nytt kamera:



One Comment leave one →
  1. august 8, 2008 11:18 am

    Heisan!!

    Takk for titten på hytta – ser jo bare helt nydelig ut ja!!
    Drømmer om hytte stadig vekk her i huset!;)

    Her surrer vi mot skolestart, og de minste på skolen er hoppende glade over huskestativer, sandkasser, og klatrestativ! Endelig etter 1 års drift tar de de minste på alvor!!! 😀

    Ha en fin avslutning på ferien – og lykke til i jobben!

    Klem fra Berit (og Amalie ;))

Legg igjen en kommentar

