Skip to content

Jeg har sviktet….

juli 23, 2008

Rett og slett sviktet.. Decluttering har fått heeelt sisteprioritet. Men jeg lover å ta meg inn igjen! Snart! 🙂 Jeg har nemlig fått helt dilla på å lage fotobok! Jeg driver å lager en bok om hytteprosjektet, og i den forbindelse har jeg funnet fram masse gamle bilder fra jeg var liten, og noen fra femtitallet da hytta ble bygget. Og jeg klarer ikke å legge det fra meg! Hjelpes.. Dessuten er det på tide å bestille klær til neste sesong av Lingong og Blåbær.. Så nå går jeg rundt og lurer på hva jeg skal ha. Nei dette er ikke bra! Jeg lar meg avspore raskere enn en unge som har lyst på sukkerspinn! (jeg skylder på ferie og lav selvdisiplin).

Når det gjelder «Jul i juli» er jeg litt nærmere målet. Jeg har nemlig kjøpt to par øreringer til prinsessen. Hun har en lei tendens til å presse stopperen gjennom øret (ja.. du leste riktig!), og derfor må hun ha ringer slik at hun ikke presser noe gjennom. Hun har et par i blått, men ønsket seg også i rosa. Mor fant dessuten et par med klare glasshjerter som er helt geniale når rosa og blått ikke passer. Ringene er i medisinsk stål, og er perfekte når ørene trenger å hvile litt. Siden jeg er i julemodus fant jeg ut at jeg kanskje ikke trenger ringene før i desember, og derfor havner de nå i kalenderen. Riktignok er ringene ganske dyre. Hvert par koster 186 kr… (gulp..), men det er noe vi må ha sånn at vi får sår bak ørene. Jeg bare klarer meg litt lenger uten dem! 😀

No comments yet

Legg igjen en kommentar

