Skip to content

Nok en dag med regn…

juli 20, 2008

Jeg har funnet ut at jeg ikke er som alle andre. I dag tidlig regnet det hunder og katter, og det var bare fantastisk deilig! Jeg lå under dyna og tok livet helt med ro, og nøt å høre regndråper på taket. Tror faktisk jeg setter mye større pris på en regnværsdag enn en solskinnsdag! I alle fall om jeg kan være inne og se på været! Er ikke skrekkelig glad i å gå lange turer i regn, men noe så fasinerende som å stå inne og se på det? Utrolig deilig!

I dag var planen å flytte ut madrasser og sofaer på hytta, men siden det regner er planene skrinlagt. Så da blir det en plassere og ryddedag istede. Og det er jo på en måte greit det.. Har planer om å ta med endel ting fra huset og plassere det på hytten istedenfor! Og det er vel en ørliten form for decluttering? Flytte noe fra et hus til et annet? 🙂 Tøyer grensene for definisjonen her nå, men jeg liker å tenke at jeg i alle fall får mindre ting her hjemme. Og jeg må jo faktsk fylle opp hytten LITT da.. om ikke helt til randen så i alle fall LITT! Det skal jo se ut som om det bor mennesker der! 🙂

Når det gjelder «Jul i juli» så står det ganske stille om dagen. Har noen planer om julegaver til venners barn som jeg lurer på om jeg skal iverksette ganske snart.. Så tankene er der i alle fall! Kalenderprosjektet går ingen vei når det er søndag, men jeg har tenkt der også. Kanskje vi skal lage en kinotur i desember? La ungene få billetter i kalenderen? De siste årene har det bare vært mas og jag i desember, og mor har lest til eksamen til øynene har blitt såre og vonde, og i år tenkte jeg det skulle bli anderledes.

Målet for dagen er å finne en eske med ting jeg kan flytte på hytta. Og det skal ikke være annenrangsting, men funksjonelle pene ting jeg ønsker å omgi meg med ved sjøen. Og esken skal ut av dette huset! Det får bli declutteringprosjektet for i dag! Når det gjelder juleprosjektet er det liksom ikke vær til å ta julekortbilder. Ingen butikker er åpne.. Vel.. i dag blir det rett og slett ingen shopping!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

