Skip to content

Rydder litt på nett…

juli 16, 2008

Jeg prøver å rydde litt i bloggen min også. Men jeg blir liksom ikke fornøyd! Jeg har endret stil, men blir ikke helt fortrolig med noe som helst. Synes det er så sterilt.. Og kjedelig… arg… men jeg liker det enkelt også da.. Jeg får prøve meg fram litt til… Se om jeg ikke kan finne på noe spennende… (med min lite kreative hjerne.. arg…)

Når det gjelder rydd og kast og jul med din glede skjer det ikke stort.. Vi skal pakke ned familien og ta en båttur i dag, og da har ryddingen havnet litt på hylla. Men jeg har jo kastet så mye at jeg har litt å gå på.. 🙂 Målet med dagen og morgendagen er dessuten å skaffe litt mer til julekalenderen til prinsessen.

Nei.. familien og båten kaller! Ut på bøljan blå! 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

