Skip to content

En litt anderledes kasting?

juli 14, 2008

Jeg skulle jo kaste litt på badet. Og det var planen det altså! Men i den hyllen jeg ryddet var det ikke så mye å kaste! Hmm… Jeg endte opp med å gi femåringen en øyenskygge og en parfyme, men det kan vel kanskje neppe kalles å «gi bort» så lenge jeg flyttet rotet til et annet rom? Neste forsøk på å kaste ble rett og slett å bruke! Jeg brukte opp en gammel maske som skal rense porene for urenheter! Så jeg har nå innført «bruk og kast» som begrep! 🙂 Og er stråååålende fornøyd med det! 🙂

Planen i dag er å kaste noe igjen, men jeg har egentlig ikke peilig om hva jeg skal kaste. Ikke vet jeg hvor jeg skal lete etter noe å kaste heller! Men jeg finner vel ut av det…

No comments yet

Legg igjen en kommentar

