Skip to content

Oppsummering så langt….

juli 11, 2008

Jeg kastet meg jo litt på denne runden med å kaste en ting hver dag. Siden jeg nesten aldri er hjemme, er det litt vanskelig å gjennomføre. MEEEEEN.. jeg utvider prosjektet Huset AS til å gjelde HUSHOLDNINGEN AS! Og vips kan jeg bruke hytta som kastearena også! Og DA bør det gå greit! Jeg har dermed kastet et glass hvor det har gått et skall. Hvem vil vel drikke av et glass hvor man kan risikere å skade seg selv? Til tross for at det er pent å se på? (hvorfor er det aldri de stygge glassene det går skall av??)

Det andre jeg kastet var to ensomme kopper.. De er gamle som bare det, og de er like hele. Kan strengt tatt brukes om man har lyst til det, men jeg har rett og slett ikke lyst!! Jeg vil ha noe nytt!

Så da er jeg vel rett og slett ferdig med fire dager! Og er fornøyd med det! 🙂 I dag er planen å få startet så smått med kalenderprosjektet.. Jul i juli er alltid gøy! 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

