Skip to content

Skrekk og gru! Venting er grusomt!

juni 17, 2008

Sitter her og holder på å stryke med.. Jeg er så skrekkelig nervøs! Skal ha min siste eksamen før sommeren, og pulsen er helt krakilsk. Tenk om jeg ikke klarer å svare det jeg bør svare? Tenk om jeg får totalt jernteppe? hjelp…

En ting som er verre er å vente på sensur. Jeg venter som en gal på karakter i litteratur. Det var en 8 timers eksamen på nynorsk og faktisk det nest mest grusomme jeg har vært med på i eksamenssammenheng. Og nå må jeg vente. I morgen er det tre uker siden terroreksamen, og resultatet har fortsatt ikke blitt offentligjort.. Magen vrenger seg, jeg svetter som en gammel mann, og drømmer om nynorsk om natta. Dette er ganske grusomt. Hvis jeg skal stikke fingeren i jorda så synes jeg vel det er rart om jeg stryker. Men hvem vet? Svarte jeg egentlig på oppgaven? og skrev jeg egentlig nynorsk? Jeg håper jeg gjorde det! Og jeg tror jeg gjorde det! Men himmel…. så skummelt!!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

