Skip to content

Endelig!

mars 30, 2008

Hipp hurra og jubel i stua! Jeg er ferdig med Peer Gynt! Ikke en dag for tidlig, men jeg er FERDIG! Jeg har nemlig sovet meg gjennom det dramatiske diktet nå i flere uker! Og at det er søvndyssende er det ingen tvil om. Jeg leste høyt tre sider, og to hypre barn sov! Kanskje Peer Gynt kan brukes til så mangt?

Egentlig er det hele ganske fasinerende. Et dikt på over 4000 verselinjer. Ganske utrolig! Og egentlig ganske spennende! Dette er en av de få gangene dette semesteret at jeg er oppdatert og har lest alt jeg skal! Det er faktisk ganske motiverende, og nå har jeg nappet fram Hanne Ørstaviks «Like sant som jeg er virkelig», og målet er å komme gjennom før forelesningen på torsdag. I tillegg til fagartikkel i ped, prosjektoppgave i matematikk, refleksjonsrapport i ped og evaluering av ikt prosjekter i IKT for lærere skal vet vel strengt holde hardt, men jeg går i gang med godt mot! Det lar seg gjøre dersom jeg klarer å lese 37 sider hver dag.. og det BØR jo gå! Må stikke! Jeg har noen sider jeg skal bli kvitt! 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

