Skip to content

Nå er det like før 2007 er over!

desember 30, 2007

Hjelpes som tiden går! Jeg må jo bare si at jeg fikk litt sjokk da jeg oppdaget at jeg egentlig er i ferd med å bli 31 år om kort tid. Hvordan er det mulig da? Hvem tok de årene, og begynner jeg å se steingammel ut? Jeg må si at jeg er ørlitegrann sjokkert. 20-årene gikk nemlig skrekkelig fort. Er det sånn at 30-årene er like kjappe? Vel da er det strengt tatt på tide å søke om plass på eldrehjemmet.

I morgen er det siste dagen av 2007. Jeg blir alltid en smule melankolsk når året nærmer seg slutten. Lurer litt på hva som skjer i det nye liksom. Og frykter at noen skulle finne på å stryke med i året som kommer. Vi har jo en ganske stor besetning om dagen, og sannsynligheten for at noen stryker med øker jo med antallet individer i en bestand.

Vi satser på at 2008 blir et strålende år med ny jobb, ny hytte og alle vi kjenner i live og ingen skilsmisser! (Hold dere i skinnet alle sammen!!) GODT NYTTÅR!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

