Skip to content

Lenge siden sist!

desember 26, 2007

Da var det en halv evighet siden sist jeg ga lyd fra meg her. Årsakene er ganske mange, og en av dem er at jeg ble litt lei etter at arbeidskravet om blogg var over. Det er liksom en smule meningsløst å skrive ting her inne som man egentlig føler ingen leser eller kommenterer. Det som kan være farlig er selvfølgelig at man skriver her i den tro at det ikke blir lest, og plutselig blir det lest allikevel! Vel.. jaja.. sånn kan det gå… Jeg skal i alle fall prøve å holde siden litt mer oppdatert i det nye året.

Desember var den store eksamensmåneden nok en gang. Det er rett og slett utrolig at jeg fortsatt er gift og har foreldreansvar for to barn! Eksamensperioden er rett og slett grusom for hele familien. Mamma blir en ondskapsfull person som rett og slett ikke er til å være i hus med. Jeg bor i en eller annen bok, og ingen av husstandens medlemmer får mat. Ikke dyr, ikke barn og ikke mann. Dette resulterer i ganske mye pizza og bestillingsmat. I år var mannen så flau at han rødmet når han NOK EN GANG måtte bestille mat fra vår lokale pizzamann.. Jaja.. han overlever vel det også!

Ellers har julen nok en gang blitt feiret. Det var MYE mat og ENDA mer gaver.. Det er utrolig hvor mye man kan kjøpe i disse dager! Ungene var ville og i ekstase, og vi voksne ble enige om at det er godt vi har jul bare en gang i året.

Jeg er nå igang med pensum for mitt siste semester ved lærerutdanningen ved Høgskolen i Østfold. Det skal bli deilig å bli ferdig, men jeg merker at jeg har veldig lyst til å studere litt til også. Merker at jeg er nysgjerrig på spesialpedagogikkfaget, og tror jeg skal prøve å ta noe av dette ved siden av (forhåpentligvis) jobb til høsten. Håper jeg finner noe som lar seg kombinere.

Nei, jula er ikke helt over enda.. Tror jeg skal forberede litt kveldsmat… Så satser vi på mer blogg i 2008!

God jul og godt nyttår alle sammen!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

