Skip to content

Irritabel og full av negative vibber..

oktober 31, 2007

Jeg føler meg skikkelig sur. Rett og slett sur! Kan ikke fatte og begripe hvorfor, men det meste er til irritasjon om dagen. Irriterer meg over Høgskolen, irriterer meg over Gunnar som biter den som gir ham mat (les: meg), irriterer meg over unger, møter, Oriflame, bikkja og at jeg ikke har fantasi nok til å lage morsom middag.

Æsj altså! Føler meg faktisk litt som været på utsiden. Grå og nitrist. Egentlig har jeg ikke så mye å være sur over.. Har vel egentlig ikke noe i det hele tatt om jeg tenker meg om… GLSM-rapporten ble godkjent (men jeg ble jo ganske sur av å få igjen den også), praksis gikk strålende, hjemme er det bra, vel.. egentlig så er ALT bra… Må jo innrømme at jeg får litt dårlig samvittighet av denne surmulingen… Jeg må prøve å tenke på noe annet.. Finne på noe som gjør at jeg kanskje ikke er så sur i morgen.

Jeg er sulten også! Når jeg kjenner etter så hyler tarmen. Kanskje det er en medvirkende årsak til dette sure oppsynet? Og nå kommer den første avleggeren hjem og lurer på «Hvorfor er ikke lillesøster våken?». Eh…. jeg blir sur av sånne spørsmål også jeg… For det er da ganske logisk? HUN ER IKKE VÅKEN FORDI HUN SOVER!!! Og så spurte jeg ham om han kunne gå ut med bikkja.. Og hva var svaret? «Nei, jeg har akkurat tatt av meg på beina!» Det skal jammen i meg jeg begynne med også! «Nei jeg kan ikke gi deg mat for jeg har akkurat satt meg ned».

Nei.. i dag er jeg et eksempel på et skrekkelig hespetre. Rett og slett..

One Comment leave one →
  1. Iris permalink
    november 2, 2007 10:12 am

    Ja hei du!
    Greit det å være litt sur innimellom! Jeg ser stort sett at du bare smiler jeg da, og er så effektiv på skolen at jeg får helt noia! Retteoppgavene gjør du ferdig e i timen og tar litt ekstra studiepoeng her og der!
    Gå på siden min og se at jeg klager jeg og!

    Denne helgen ønsker jeg meg besøk så jeg får noen å studere sammen med…Har du sett kontrollspørsmåla vi fikk i KRL eller?
    Dæven døtte, sa jeg, her må det leses. Jeg kunne jo ikke svare på noen av dem sånn på stående fot!!!

    Panikken vokser!

    Klem fra Iris:-)

Legg igjen en kommentar

