Skip to content

Nå er det snart jul!

oktober 20, 2007

Jeg fikk meg en overraskelse her om dagen da husets 7-åring fortalte sin mor at det bare er to måneder igjen til jul! Jeg svarte at neeeida, det kan ikke stemme, men mistet all farge fra ansiktet da jeg telte litt på fingre og tær og fant ut at min første avlegger hadde helt rett.. Om to måneder er jeg forhåpentligvis ferdig med GLSM, matematikk 103, KRL 101 og IKT for lærere! Hjelpes… Hvordan i alle dager skal jeg rekke dette da? I tillegg har jeg som mål å vaske tak og vegger i alle husets rom før jul..

Etter å ha summet meg i noen sekunder oppdager jeg at jeg egentlig kanskje ikke ligger så skrekkelig dårlig ann allikevel.. Jeg har kjøpt inn endel julegaver, julekalenderen til husets siste avlegger er innkjøpt og pakket inn (i juli faktisk), tak og vegger er tatt på badene og i stua, og julekort kjøpte jeg inn i fjor… Fikk tilbake litt av ansiktsfargen igjen, men er fortsatt en smule handlingslammet.

Oppdaget dessuten at det nå er 8 måneder igjen før jeg er ferdig utdannet lærer… 😀

No comments yet

Legg igjen en kommentar

