Skip to content

Da har roen nok en gang lagt seg.

september 19, 2007

Da er jeg snart ferdig med IKT-kravene og det skal bli deilig! Litt mindre å tenke på i hverdagen. Det eneste som mangler nå er animasjonsfilmen min. Den må jeg prøve å lage i løpet av uka. Fikk nemlig ikke orndet programvaren i IKT-timen i går, så det ble ikke noe animasjonsfilm gitt.. Jeg må nok true noen barn igjen! Det KAN jo hende de synes dette er gøy! 🙂

Ellers er dette en massiv uke. Ikke en eneste fridag, og tidlig skolestart to dager. Obligatorisk KRL på torsdag, og drama på fredag. Men jammen er vi ikke over halvveis i uka allerede! Det går ganske unna om dagen!

Nå har jeg tenkt til å ta fatt på mitt neste store frustrasjonstema, nemlig sannsynlighetsregning. Den lille erten klarer ikke å ta inn disse hersens oppgavene.. Jeg tror jeg skjønner det, men så får jeg riv ruskende gale svar.. Planen er nå å sette meg ned og hardt å inderlig jobbe med alle mulige tippeoppgaver, kortoppgaver og lyspæreoppgaver. Jeg skal knekke sannsynlighetskoden! Så kan man kanskje regne på sannsynligheten for at jeg klarer å lære dette da! Dette vil kanskje være en betinget sannsynlighet hvor man vet at den grønne erta ikke er større enn den er osv. Det eneste jeg vet med sikkerhet er at sannsynligheten for at jeg skal ha matematikk 103 eksamen til jul er lik 1…..

2 kommentarer leave one →
  1. Vigdis permalink
    september 29, 2007 7:56 am

    Hei på du Karianne.

    Så flott blogg du har laget deg . Likte bakgrunnen- den var virkelig lekker.

    og har du lyst til å se et skikkelig lærerprosjekt 🙂 gå til http://pilgrimsvandringen.blogspot.com – en av lærerene til Benedicte tok hele 7. klasse trinnet på pilgrimsvandring. Det var et kjempe prosjekt og en stor suksess for alle som ble med.

  2. kariannebk permalink*
    september 29, 2007 8:50 am

    Takk for det Vigdis! 🙂

    Jeg skal sjekke ut det prosjektet! Det jeg har lest om det (det du har skrevet på maillista) virker jo kjempespennende! 🙂

Legg igjen en kommentar

