Skip to content

Da er frustrasjonen større enn noen gang!!

september 17, 2007

I dag har jeg fått den nye pc opp med nytt standardoppsett.. Og hva skjedde da? Jo, jeg kommer ikke lenger inn på msn fordi min grønne ert av en hjerne har glemt passordet! Tenker at dette fikser jeg lett, og logger meg inn på msn.no for å resette passordet. Men skjer det noe da tro? Neida! Jeg får ingen mail, og jeg kommer ikke inn på msn! Og jeg da.. som er SÅ avhengig av kommunikasjon med resten av verden! Er i ferd med å stryke med i ren skjær panikk! Ingenting skjer! INGENTING!

Forsøker så desperat å komme i kontakt med en jeg tror kanskje kan hjelpe meg.. Har han på mobiltelefonen da? Neida! Den er skrudd av! SKRUDD AV!

Skriver en desperat mail til kundeservicen hos msn.no, men kan ikke tenke meg at jeg får svar på denne siden av jul.. Jeg SKRIKER høyt av smerte og lengsel! Hvordan skal jeg klare meg nå da??

En annen av dagens frustrasjoner: hvordan er det mulig å ikke klare å pakke ned alle varene en kunde bestiller? Mangler som tidligere nevnt sekk til den nye datamaskinen. Og som om ikke det er nok mangler jeg en haug med sminke jeg bestilte her om dagen.. Og når jeg gjør dem oppmerksomme på det så klarer de jammen å sende feil produkter?? Er det MULIG?? Service? Fremmedord??! 

Kjenner forkjølelsen gnage i hele kroppen, og når jeg kjenner ekstra godt etter tror jeg at jeg er en SMULE premenstruell også.. Er rett og slett rasende..

2 kommentarer leave one →
  1. joranmna permalink
    september 18, 2007 8:29 am

    Æsj…så tråki a get! Men husk på at en pc er en død ting og det er nytteløst å bli sint på den. Finn deg en pute el.l. eller noe du ikke kan skade deg på og slå til du ikke klarer mer og vips så er agresjonen borte. Så enkelt er det. Hvis det er noen spesielle du er sint på f.eks. PC*en så kan du jo legge et bilde av den på puta….eller noen andre. He he lurt? Det eneste som hjelper mot forskjølelse er en kraftig dose hvitløk og masse hvile og drikke. Gjerne noe sterkt! Lykke til!

  2. kariannebk permalink*
    september 18, 2007 8:33 am

    Jada.. den er død.. og det skal jeg huske på å minne deg på neste gang du holder på å drepe maskinen din under et arbeidskrav i IKT! 🙂

Legg igjen en kommentar

