Skip to content

Frustrasjonen stiger!

september 15, 2007

Så var helgen her og jeg skulle liksom lage denne bedrøvlige filmen.. Og hva skjer? Joda.. ungene stikker av, den drittfuglen av en mosterpapegøye har rett og slett bitt hull i fingeren min, og bikkja, vel.. den snakker jo liksom ikke så mye da.. Lurer veldig på hva jeg egentlig skal filme nå.. for jeg må jo produsere noe! Og det er jammen ikke enkelt når man skal panikkfilme et eller annet.. Kanskje jeg skal binde fast ungene, dope ned mostergøya og legge på stemme på hunden? Hmm… Men har jeg nok til over et minutt da?

Satt i hele går og lekte nerd.. Programerte html i notepad, og kanskje om jeg klarer å summe meg så blir jeg snart ferdig med min private hjemmeside.. Har tenkt på det i lang tid, men noen ganger så tar ting bare vanvittig lang tid. Akkurat nå hadde det passet meg ganske ypperlig om arbeidskravet i IKT hadde vært å lage en slik side. Men er det det da? Neeeeida.. Jeg skal heller klistres på lerretet! Og jeg som har en skrekkelig stemme på film!

Må forresten nevne at den nye datamaskinen dukket opp i går.. Så posten gjorde i alle fall nesten det jeg ønsket.. Men tror du ikke den kom så seint at det ikke var sjans i havet til å få nytt standardoppsett? Må nok smøre meg med en hel boks med tålmodighet. Og som om ikke tålmodigheten ble satt på prøve så hadde det dummet firmaet glemt å sende meg sekk til pc’n.. Søren.. da må jeg vente ENDA lenger! Jaja.. noen som har sett tålmodighetsbokser på tilbud i det siste?

Når det gjelder den grønne fare.. tenk å være så frekk å rett og slett bite den som gir deg mat?!? Og ikke er den billig den maten heller! Bare den bortskjemte fjørdotten åpner nebbet så får han det akkurat som h*n vil! Og hva er takken? Joda! Et hull (egentlig to hull siden dyret har både «overnebb» og «undernebb») i min stakkars finger! Tror ikke monsteret er redd for å havne på finn.no i alle fall! Lurer litt på hva som egentlig hadde skjedd om JEG bet igjen? (ha ha ha.. ondskapsfull latter…)

(Til dere som nå er i ferd med å ringe dyrebeskyttelsen… vi er nok venner igjen i morgen…. :-))

No comments yet

Legg igjen en kommentar

