Skip to content

Denne helga er det film på planen!

september 14, 2007

Da var det klart for nok et arbeidskrav i IKT. Og hva skal vi så gjøre denne gangen? Jo lage en film.. Og liker jeg egentlig å trykke meg selv utover en film? Neppe… Planen er derfor å involvere alle store og små aktører sånn at jeg slipper å være så mye i fokus. Jeg har så langt engasjert de to små avleggerne, monsterpapegøyen og vakthunden. Ungene har dessuten planer om å filme fuglebabyene også, så kanskje vi kommer i mål snart? Det skal jo ikke være en spillefilm heller! Selve redigeringsjobben er egnetlig både morsom og spennende, men å være nødt til å delta selv? Nei takk!

Hadde sterkt å inderlig håpet at min nye pc skulle dukke opp sånn at jeg kunne fått nytt standardoppsett før helga, men så langt kan jeg se langt etter pakka.. Har fortsatt et øøørlite håp, men det er mulig det skal holde hardt! Kan ikke Posten Norge bare starte med superveldigekstremhurtiglevering? DET hadde vært fint det!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

